PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA

sitter här med datan i knät i min säng och håller på och skriver klart min jävla uppsatts.. fyfan vad jobbigt det är alltså och sitter fast just nu kan inte skriva någonting mera och vet ju inte om det är bra eller dåligt och man får ju betyg för det och fan jag vill inte ens veta hur det kommer gå. känner hur jävla trött jag är också och jag pallar fan inte skolan mera alltså, det börjar bli så jävla segt med skolan jag orkar seriöst inte mera och det har gått typ 4 veckor och jag har redan tröttnat som fan. önskar man kunde få ett fucking lov snart men det är flera veckor kvar tills det kommer lxm, orka vänta nej jag orkar faktiskt inte vänta på det fucking lovet jag vill ha lov nu.. jag ska iaf duscha nu och sen så ska jag kolla på idol och sen blir det fan sova för mig, ska ju inte försova mig imorgon också, måste börja sköta mig nu ifall jag ska ha mitt studiebidrag har varit borta jävligt mycket alltså. aja same shit, mitt problem inte erat.. nu ska jag njuta av en dusch, puss å smeeek <3



det är inte meningen att ni ska se vad det står, men ser ni inte vad grym jag är har ju skrivit mer än sådär också så borde fan vara klar snart ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0