något tips på hur man kan somna när man tänker för mycket?

det är så mycket i mitt huvud just nu, så mycket jag tänker på.. hur fel allting bara kan bli på några dagar. jag är orolig över massor å becca du vet exakt vad allting handlar om, vart enda ord! allting känns fel just nu å orkar egentligen inte göra någonting men det är ju vissa saker man måste göra för att komma någonstans i livet.. jag måste på något sätt kunna somna någon som har ett tips? nervös är jag också..
nu ska jag iaf försöka och sova eller kolla på tv nu iallafall och se ifall jag kan somna någongång ikväll.. puss och kram mina sötnosar..
ååh föresten DAMP på msn alltså, funkar ju inte sjukt jävla segt alltså.. och alla som inte kan snacka på msn ska sitta och bomba och skriva saker som namn iställer sjukt jävla segt! det funkar inte svårare än så vart det fan inte, sluta bomba förfan!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja du, det är inte lätt alla gånger att släppa allt när man ska försöka sova. Du har inte provat att skriva när tankarna? Det kanske kan få dig att släppa det tillräckligt för att kunna somna?

2009-09-14 @ 23:39:09
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Ameli

Kolla på en schysst film , de brukar funka .<3

2009-09-14 @ 23:54:20
URL: http://aamelikransnyberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Varsågod :) Hoppas jag var till nån hjälp iaf :P

2009-09-15 @ 09:00:58
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0