jobbigt med killar..

laddade upp lite bilder idag ifrån mobilen sen i fredags på mig och vicy. inte så speciellt vackra och drivbilder lite också, och man måste faktiskt inte alltid vara snygg eller hur då? ;)

jag och vicy i lugg, snyggingarna nr 1 ;)


som jag sagt så har jag ju klippt lugg och såhär ser den ut, inte för att jag brukar ha den sådär men ibland har man ju lite roligt ;D


jag älskar dig lillasyster


jag vet inte vad jag vill om jag har känslor för han eller vad det är för fel på mig.. han tror att jag har gjort en sak i fredags som jag inte ens har gjort men han litar inte på mig för att det hände en sak helgen innan det och jag förstår att han inte litar på mig men det är verkligen jätte jobbigt när han tror att jag gjorde en sak i helgen som jag inte gjorde. önskar jag bara kunde bevisa på ngt sätt att jag inte gjort ngt fel och du skickade sms till becca och han skrev att om ja gjorde något fel eller så så kunde jag dra åt helvete och jag gjorde inte det men endå så ska jag typ dra åt helvete. shit vad det är jobbigt med killar ibland men till slut löser det väl sig eller? han är fin snäll söt snygg allting och jag önskar mig verkligen att han var min, enbart bara min eller önskar jag inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0