<3

kom nyss hem ifrån skolan. hade ingen spanska, skönt faktiskt. fick ju sluta tidigare ist. jag fyller faktiskt år snart =). vad händer imorgon då alla, det är ju fan helg :o fan vad snabbt denna vecka har gått, känns som om de är onsdag idag eller nått. men nej fan idag är det ju fan torsdag och imorgon är det ju fan HELG! ska ju faktiskt dricka i helgen, måste ju fira mig denna helg eftersom jag fyller ju år på ngn dag nästa vecka, ngn som vet vilken dag? ;) snart ska jag dra ner till nova och snacka lite med malin, hon ville snacka med mig höhö
nej nu fan ska jag käka lite macka, är ju sjukt hungrig.. fast fattar fan inte hur jag kan vara hungrig. har ätit som en fan vet inte vad idag, hehe!


där kan man ju inte påstå att man var nykter, men fyihelvete vad jag saknar mitt blonda hår.. det var just drf jag behövde lägga upp den där bilden (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0