slampa, hora ?

Om en brud och en kille knullar då är det tjejen som blir kallad slampa eller hora, varför är det så för kan någon förklara det? Ska vi tjejer få behöva gå runt o vara kåta hela tiden och aldrig få knulla, har ni tänkt på en sak pojkar.. Om alla blir kallad för saker osv så kommer ingen vilja knulla längre o då får ni inte heller någonting, så ni ska egentligen bara hålla käften! Och jag förstår mig faktiskt inte på mig dom som tar åt sig när folk kallar dom saker, jag tar inte åt mig men blir bara så jävla förbannad och behöver skriva ut mig..

Äsch nu skiter jag i killar, nu ska jag faktiskt äta macka, ja e superduper hungrig! :D

Kommentarer
Postat av: Miss*E*

Ja du det var en bra fråga! Det måste vara en av det manliga könets påhitt! men tänk på att vi tjejer kan oxå slänga ur oss jäva hora osv..,du har säkert gjort det med,då känns det ännu mer acceptabelt för en kille att säga det.

2009-06-09 @ 22:24:00
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0