någon som är avis på mig iaf (a)

llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
men alltså du ska ju itne tro att ja ska slå dig eller att ja e sur osv bara för att min kompis är sur på dig
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
jag är inte en sån
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
jag gör exakt som jag tycker..
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
går inte efter ngn annan, jag är mig själv!  
Kim säger:
jag vet, ärligt jag är avis på dig   menmen
Kim säger:
jag förstår om du e sur på mig, men det är marcus som missförstått allt.. säger han
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
nej jag är absoltu inte sur på dig verkligen inte
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
jag har ingenting med den saken och göra
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
vadå jag e avis å dig? 
Kim säger:
om hon ger mig första smällen
llillsara.blogg.se, bästa bloggen   säger:
vaddå om hon ger första smällen? 
Kim säger:
om hon ger mig första smällen, klart jag fortsätter plus att de e då kompisarna kommer lägga sig i 
Kim säger:
jag vet inte varför jag är de. jag har bara mkt respekt för dig..

sitter och snackar med kim på msn en brud känner henne inte eller så, men vi har snackat lite och vet vem hon är osv och det är hon som frågar mig hela tin om jag ska slå henne hit och dit, men hon e ju rätt skön alltså ;) avis på mig o grejer första människan som säger så fan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0