mitt fucking allt

Okej, nu ska jag berätta för er allihopa hur jag och min vän victoria blev vänner & vad vi gjort under tiden då vi känt varandra!

Allting började med att alla mina vänner började vara i kyrkbyn då såg jag vicy lite då och då men hade aldrig sagt ett ord till henne. Vi kollade inte ens på varandra eller ngnting. Så gick det ett tag till då jag var på "g" med Ralle och jag och Ralle vi har ju alltid mera vart bara vänner men vi har vart på g lite fram och tillbaka då vi bara har hållt på med varandra. Sen helt plötsligt vart vicy på g med Ralle och hon trodde att jag blev sur eller någonting så hon skriver till mig på playahead förlåt hela tiden och jag säger att det är lugnt men hon fortsätter endå. Sen efter ett tag så börjar vi snacka och då frågar hon mig ifall jag vill följa med henne och träffa Ralle och då sa ju jag självklart: ja eftersom hon verkade vara en trevlig brud så den 2mars -08 så träffades vi då vi skulle träffa Ralle. Det var ju självklart att det var lite pinsamt i början eftersom vi bara hade snackat egenom internet men det gick skit bra ska jag berätta för er. Jag mötte henne i centrum vi gick till aerosol för att möta Ralle och sen vandrade vi vidare till centrum och då blir jag och vicy hungriga så då går vi in på ica och köper kyckling med coola och självklart var coolan skakad så vicy får coola på hela sig, fett synd alltså! Sen har vi gjort grymt mycket under den tiden.. Vi har nästan gjort allting tror jag. En gång rymde hon med mig till laxå där vi då skulle träffa min pojkvän som nu är mitt ex och vi hade det rätt mysigt dära och vi fick 700kr av en gubbe så vi skulle kunna åka hem för vi hade supit upp våra pengar men då slapp vi betala på tåget så då hade vi 700kr till oss själva. Vi har blivit tagna av polisen t ex en gång då vi tydligen hade "hotat" ngr brudar eller ngnting sånt dära så kommer polisen o tar oss o sitter o snackar med oss sjukt länge o jag mindes ingenting utav det dära för jag var så jävla full, menmen jag förnekade det såklart eftersom jag inte minns och det är ju fult och ljuga eller vad tycker ni? eller alla gånger då vi skulle ha sovit på ip eller alla gånger vi har sovit hos Ralle. Alltså vi två har haft det sjukt kul jag lovar er verkligen det, det är ngnting som aldrig kommer att förstöras, för minnerna finns ALLTID kvar.. Nu är hon som en lillasyster för mig, hon är min bästavän och hon är faktiskt mitt allt och det finns ingen som kan ändra på det! :)

Nu kommer det lite bilder på oss garanterar inte att dom är snygga..


Vicy och jag, förra sommaren.


Vicy och jag när hon rymde med mig till Laxå!


Vicy och jag i vintras!



jag och Vicy på ett utav vårat nyaste kort!

Kommentarer
Postat av: sara lofgren

cool historia ^^

2009-06-04 @ 21:55:23
URL: http://saralofgren.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0