Jag är bara mig själv, Såkallade Lillsara!

Ni kanske tycker jag är fjortis, ful, uppkäftig, ja alla tycker ju olika.. Jag bryr mig inte om vad folk tycker, tänker och säger om mig eller jo klart jag bryr mig men jag tar inte åt mig om vad ni säger om mig. Det finns folk som älskar mig för den jag är och det är dom jag behöver i mitt liv, dom äkta och dom jag kan vara mig själv med och dom som älskar mig för den jag är. jag tänker inte bara ändra på mig bara för att ngn random brud tycker att jag är ja, vad ni nu tkr. Jag lovar er att alla ni som tycker att jag är massa saker lär känna mig innan ni snackar en massa skit för dom som jag är vänner med nu har alltid sagt tyckte du var störst fjortisen eller ba jag tyckte du var fett kaxig och massor men sen när dom lärt känna mig har dom älskat mig. så ta inte bara folk efter utsendeet och grejer, LÄR KÄNNA FOLKET FÖRST! :)
Puss&kram älsklingar <3



Det där är mitt riktiga jag, osminkad o snäll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0