Jag älskar mina piercingar! <3

Vaknade nyss men är fortfarande trött o vill sova ännu mera men faan måste ju ner till centrum o köpa mig ciggaretter med becca! :) ojusste, jag e fett stolt över mig själv.. Jag har slutat bita på naglarna och om håller på och växer, whohoo.. Jag e fan jäävligt stolt alltså, har ju bitit på naglarna hela mitt jävla liv.. Men nu är det slut på det! :)

Och jag verkligen älskar mina piercingar! Mina piercingar är fan en del av mitt liv! :)



Där hade jag PRECIS tagit det alltså det där nere, det var johan som tog det på mig! :)

Kommentarer
Postat av: A

Gillar verkligen navel piercingarna :) hur snyggt som helst , gjorde det ont att göra dom ? kramen / A

2009-06-14 @ 21:02:31
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: hannq@

Hej!

Jag har velat ha tungpercing ett tag nu men vet inte om jag ska..

Vad tycker du? Gjorde det ont efter? Är det svullnader m.m?

Du får gärna ta och skriva svaret i min gb!

Puss på dig

2009-06-15 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0