gråttajm..

Jag och vicy sitter och snackar med varandra på msn, båda sitter och gråter pga killar osv, usch vad fjantiga vi är... Men man måste ju gråta det finns nog ingen människa som mår bra längre. Men kommer verkligen någonting någonsin bli bra? alla säger tiden läker sina sår, jo in my ass.. Ingenting blir någonsin bättre och vill bort långt bort från allting verkligen, VILL VERKLIGEN DET.. Jag orkar inte bo här längre, orkar seriöst itne leva här längre. snart kanske jag kommer långt härifrån upp till himmelen..
aja ska sova nu, godnatt eller ska iaf försöka och sova nu, måste försöka o inte tänka så mkt...

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Gråta är superbra! Gråta, skrika och slå på en boxningssäck! Jag vet hur du mår.. varit där själv, mått så från att jag var 12 år till 20. Tills man är mogen nog att ta sig själv i kragen och inse.. som du säger "Tiden läker alla sår" Vilket är sant, dock tror man inte det i tonåren.

2009-06-09 @ 00:01:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: vicy

fett synd

2009-06-11 @ 18:06:56
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0