fuck :(

mitt ex hit o dit, vet att jag snackar jävligt mycket om han men kan verkligen aldrig sluta tänka på han, aldrig sluta tycka om han.. vad ska man göra för att komma över sitt ex? han har typ hittat en ny brud nu och det känns som tusentals knivhugg i hjärtat. visst, jag är glad att han hittat ngn han tkr om osv men kan aldrig tänka mig att se han gå med ngn annan brud, hålla henne i handen, pussa henne, att dom delar de vi delade, att hon får veta allt om han som händer men inte jag.. allting känns som en helt overklig dröm verkligen. han betydde allt för mig men jag får egentligen skylla mig själv, jag var ett fucking svin emot han. måste verkligen sluta tänka på han, måste verkligen göra det. jag mår bara sämre o sämre för varje dag som går genom att jag bara tänker på dig just dig hela tiden. kommer jag någonsin kunna må bra igen utan dig vid min sida?



aja "tiden läker sina sår" eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tiden läker inte såren, men tiden hjälper kroppen att lära sig leva med dem.

2009-06-17 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0