...

Olyckligt kär vad är det för skit?!
Är det bara jag som är det eller finns det fler? vad gör man för att komma över den personen man älskar? Jag skulle aldrig ngnsin kunna tänka mig och ha det jag hade med mitt ex med ngn annan. Snart var det 6 plågsamma månader sen han dumpade mig & jag kommer aldrig över han. Jag bara saknar o saknar han och tänker på han hela tiden och jag vill inte leva såhära längre, vill inte leva utan han längre! Hjälp mig ngn det måste ju finnas ngn lösning eller? Fuck kärlek eller?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jaaa sara det kommer bli bättre jag lovar dig.. visst du kommer aldrig få samma kärlek som med ditt ex men jag lovar dig det ´finns nog bättre tänk så här han är inte värd dig ett dugg han är inte ett dugg mogen som håller på som han gör mot dig hade det vart bra kärlek med han då hade du ju inte stått här nu och vart ledsen över att det är slut sluta tänk på han gumman jag lovar dig du hittar din kärlek men du är bara 16-17 och dagarna kommer för dig också... jag dumpade min kille även fast jag älskade han skit mycket och jag tyckte det var perfekt men han var en idiot! jag lovar dig det finns någon där ute som vill ha dig jag vet själv att det är folk som vill ha mig nu jag har 7pers efter mig men jag känner inte att jag behöver någon just nu tänk så här i stället du har dina vänner som älskar dig jätte mycket du har din familj som älskar dig ännu mer och så har du din skola du måste sköta och det är inte kul att sköta skolan när man har kille för då vill man bara vara med han. Jag lovar dig vänta nå år med kärleken killarna nu i denna ålder är bara omogna gå klart skolan och gör det bra i stället och nu kommer vi till detta med då får jag inge sex ju men hallå man kan ju ha kks haha jag lovar det funkar skit bra;)hehe love yaah gumman

2009-06-04 @ 12:01:38
URL: http://jeeennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0