DÖÖÖÖÖ

Vad fan är det här för ngnitng? uuuusch, dö allihoppa! Bara för man en gång i tidne varit ett stökbarn och gjort en massa skit är man fan inte det föralltid.. Vi har inte gömt den där fucking jackan som nu ni har hört. Men visst lyssna på skit snack, i dont care...  Det är inte jag som förlorar på det utan det är ni. Ni förlorar folk som hänger på nova & ni som ville ha nytt folk hahah, det tror ni verkligen på när ni förlorar mig och daniella därifrån? Är verkligen trött på allt o alla som tror på skitsnack och allting, varför ens snacka skit? Varför lyssna på allt skit snack? förstår mig seriöst inte på sånt där folk.. Varför sprida massa falska rykten sen och förstöra för folk, alltså VAD HAR JAG GJORT ALLA EGENTLIGEN?
aja, jag bryr mig inte om er som är idioter och allting, ni kan ju bara dra åt helvete för ni är ingenting för mig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0