dagens händelser!

Denna dag har inte vart speciellt rolig.. Vaknade och fixade mig och vid 3 tiden åkte jag och mötte natha.. vi satt och åt på tuna grillen sen ser vi daniella komma gåendes dära! :) då drog vi till nova efter vi hade ätit och smugglade in natha eftersom hon inte får vara där.. vi var på nova hela dagen och gjorde egentligen ingenting, umgicks bara med folket där! sen skulle vi ha "picknick" jag becca och natha men den picknicken vart utanför nova med dryga ungar som höll på och natha tappade sin telefon också, knas det!   nu sitter jag bara här och tjockar mig med min älskade bubbelchocklad.

men iaf jag älskar min thainatha baby, flickvän <3
erkänn vi är söta tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo visst är vi söta xD<33

älskar dig också gumman <3

2009-06-15 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0