bara några dar kvar!

Nu är det bara några dagar kvar, sen är det SOMMARLOV! för mig blire då 3 dagar kvar och en del har ju redan slutat FETT ORETVIST :( ååååh, pratar med linus & vi som hade så himla roligt i skolan förra året innan det skulle bli skolavslutning, satt o spelade på datan och lyssnade på KICK.. ÅÅÅÅÅÅÅH SAKNAR DET LIINUS. Kom till min skola på torsdag och gör det med mig! :D DU MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE.. du gör verkligendet, jag har så himla tråkigt i skolan nu utan er roliga :(

nej men nu måste jag sova, GOOOODNAAATT FOLKET! Jag älskar er <3



Linuuuuuuus! <3

Kommentarer
Postat av: Linus

asså den där bilden är ju så fuuul xD

2009-06-10 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0