bakis

gårdagen var rolig. Jag Daniella och Becca åkte och köpte krök och satte oss o skulle bussluffa i Väsby.. Men vi tyckte vi var lite ensamma och sen ville jag träffa mitt ex eftersom det var ett jävla bra tag sen så då åkte vi till märsta o träffade massor.. Mitt ex ville ju egentligen inte träffa mig, lite synd för han att jag har hans kompisars numer hih! :) Sen sov vi hos robin också jag och becca för daniella drog hem och kom nyss hem och känner verkligen hur bakis jag är nu alltså. ikväll blire nog supa igen tror jag om jag kan fixa pengar så får vi se vad denna dag har och ge! :)
lite gamla bilder kommer här nu! :)


Mitt ex och jag, det var verkligen sjukt kul och träffa dig igen efter dom hära månaderna! :)



Väldigt gammal bild på mig och min bästavän becca <3



jag och daniella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0