- Sommarlov!

Okej, nu har man ju äntligen sommarlov, men fyihelvete vad jag kommer sakna mig skola som jag inte får gå i nu längre. :( Mina lärare är guldvärda, utan dom hade jag inte kommit såhära långt.. Aja iaf, avslutningen var då lite seg men fan endå, min pappa höll tal :$ Men fan vem bryr sig? han tycker ju lika dant som mig och han älskar ju mina lärare precis som jag gör, uusch vad hemskt det känns och inte få gå där nå mera.. :/ Menmen, snart äre skumparty iaf. Jaja, jag vet lite fjortis sådära men endå kommer säkert bli skitroligt.. Sen ska jag hoppas på bättre väder så man kan festa också, fixade ju ett flak öl idag. Hihi, supa vill jag göööra!
Känns skönt med sommarlov iaf och hoppas alla får en superduper sommar! :)

Kommentarer
Postat av: Lollolindberg

Skönt med sommarlov ..=)

2009-06-13 @ 11:39:39
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0