paow & dessie

är det bara jag som tycker dom är lite överdrivna? visst deras bloggar är kända ingenting jag är avundsjuk på.. men alltså ena sekunden är dom bästavänner sen helt plötsligt är dom ovänner. och paow spottade o gav dessie 3 bitchslaps va är det lxm? hej jag är fjortis direkt, och dessie du polisanmälde det? snälla brudar väx upp förfan. jag är verkligen inte avundsjuk på dom två överhuvudtaget men alltså läser man deras blogg så märker man hur fjantiga och överdrivna dom är, jag läser deras blogg jag läser andra bloggar också som kizzie o dom o dom tycker man iaf om, men inte dessie o paow!ni blir irriterade ifall folk säger att ni kan dra eller ngnting att ni tror ni är ngnting för ni har stor blogg? varför ens bryr ni er? det e ju endå ni som gjort så ni blivit stora, lägg ner bloggarna ifall det ska vara så. haha! jag skrattar fan bara åt er!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha ;)

2009-07-02 @ 19:22:03
URL: http://hebochmaow.blogg.se/
Postat av: hanna

haha du har fan väldigt rätt där ;)

2009-07-02 @ 19:35:27
URL: http://hebochmaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey ja satt me hon kizzie på klubberiet;D

2009-07-05 @ 01:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0