oshit, börjar jag tycka om han! :o

jag tror jag alltså lillsara, sara edström börjar tycka om en ny kille. trodde jag aldrig, jag som varit så olyckligtkär i mera än ett jävla halvår gråtit floder och bara saknat o suttit inne har börjat tycka om en ny kille. jag som sa till mig själv, ska inte börja tycka om ngn på väldigt väldigt länge, killar bara sviker. men nu har jag träffat världens sötnos, han är snäll och allting, han är inte som alla andra vad jag har märkt än iaf och jag märker att han inte bara är ute efter ngnting helt annat! han satt och höll om mig när jag var sjukt bakis, osminkad och håret stog åt alla håll och kanter, han pussar mig inför hans vänner och har fått träffat hans mamma och syskon!
J, MIN HEMLIGA SÖTNOS, DU ÄR FIN, SÖT, ALLT! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygg blogg!

2009-07-29 @ 00:52:41
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0