hello babes <3

nu sitter jag här vid datan hos mig och väntar på att vicy ska komma med min mat, men hon är fortf i mitt rum hon är inte direkt den snabbaste!

men idag iaf fixade vi oss å drog på fest i kyrkbyn, ryttarvägen hos nanni! det var massvis med folk där och ja det var väl lite drag där vart lite långtråkigt eftersom vi inte hade någon dricka! vi drog efter ett tag och satte oss på bussen och tog två bilder, här kommer dom två vi tog..





vi åkte till centrum för att hämta moppen och då var vicys hjälm borta.. någon som vet vart den är? aja vi tog moppen till palle och var där kanske 10 min sen drog vi hem till mig och nu sitter vi här med mat och chips och dip, mums!
Nu ska jag sova, godnatt älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: - H*

- godnatt !

2009-07-22 @ 01:08:21
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: V I K T O R I A

jag längtar till gbg (: gör du med det baby ?:D och btw 6iga bilder på mej :D

2009-07-22 @ 02:23:54
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0