är detta sant, bra eller dåligt.. måste tänka efter först! :)

igår så festade jag lite, men det vart knas i slutet.. började bråka med becca inte bra.. :/ aja, då drog jag till märsta iaf o träffade sötnosen.. han är verkligen inte som alla andra han e verkligen speciell, har aldrig hittat en så söt o snäll kille alltså.. trodde alla killar var svin, men så var det inte, lxm knulla sen dra så är alla, men inte han! tror ja börja gilla han och det får inte vara sant, för alltså ska inte bli kär på ett tag.. men han kanske är den rätte, eller vad tror ni?
Han e den sötaste som finns, han vill träffa mig igen. åh kanske hittat min nya pojkvän?


Kommentarer
Postat av: Linus

Vadå han inte knullar o bara drar. Det ända sättet du skulle veta det är att du har knullat med honom! :)

2009-07-21 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0