<3

dålig uppdatering jag vet.. ska försöka bli bättre. men skolan har ju börjat sen drar jag alltid till nova efter skolan och hänger där å drar hem å käkar om jag inte käkar där o sen kommer jag hem vid 9-10 tiden då duschar jag å sen fixar jag mig i ordning å sen går ja å glor på tv tills jag somnar.. men idag drog jag hem, behövde det fan. men måste till nova vid halv 8, då är det "möte" vi ska göra en överraskning för brudar, jag sara å daniella.. =) snart blir man väl skoltrött oxå, börjar redan bli det alltså å det är fanimej inte bra alltså..

såhär ser det ut på nova, lite bilder är inte hela nova..
här är ingången


cafeterian är rakt fram å lite soffor å bord å stolar =)


tv å playstation (svavfel) å soffor.. en trappa upp till där man kan spela in låtar å till där personalen sitter ibland å ett softarrum finns där ocksåå..


biljardbord och pingisbord..


nova är inte helt klart heller dom ska få datorer å lite sånt där skit också, hehe =) och tog inte kort på hela nova, menmen det är där jag hänger efter dagarna å så, röj där vetni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0