nu känns det verkligen dags att börja uppdatera lite oftare..

nu var det ett tag sen jag bloggade å det har hänt mycket saker men egentligen ingenting (?) hade hittat mig en kille men jag gjorde bort mig som vanligt, jobbigt jobbigt.. :/ men ska försöka reda ut allting jag fuckat just nu. förstog verkligen inte varför jag gjorde som jag gjorde, han är fin, snäll, allting.. helt fucking perfekt! hajjarni, jag hittade en perfekt kille men fan gjorde allting åt helvete mitt livs största misstag, men hoppas på att jag kan få en chans att verkligen få bevisa för honom att det är han jag vill ha å inte ngn annan.. sen har jag varit i sandviken i helgen där allting fuckade sig å i lördags åkte vi bil.. sen har jag bara varit i skolan eller var borta lite förra veckan hade massa problem mådde inte så jävla bra, så en dag vart det dotter å far dag, det var faktiskt mysigt att få umgås med sin pappa för en gångs skull.. har fått en ny dator också eftersom jag fyllde år för inte så länge sen, hihi..
lite bilder kommer nu ifrån ngr helger sen å lite sånt .. :)


jag och flickorna <3


jag och sara sötnos <3


jag och bästavän <3


jag <3 öl


victoria <3


jag och min snygging (?) pussbilder måste ju också tas!


erik =)


sweeeeet<3


kristoffer, en fin pojk det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0