äntligen klar å taggad inför helgen :)

nu är jag äntligen klar med min uppsatts som ska vara klar tills imorgon, känns jävligt skönt att ha den klar. skcikade den till vicy och hon tyckte den var bra, det känns skönt :)
jag har klippt lugg föresten den råkade bli för kort, helvete va ful den vart :o det växer ju ut iaf, som tur är :)

nu ska ja kolla klart på filmen ja håller på och kollar på wallander ngt mer minns inte hehe, godnatt mina sötnosar så skriver jag imorgon om jag får tillgång till ngn dator eftersom jag ska till sandviken imorgon och där har vi inge internet så annars hörs vi på söndag eller kanske under helgen vem vet, glöm mig inte nu när jag åker bort .. ;D


trodde redan mobilen hade tagit kort men det hade den inte så jag gick framåt haha, men iaf.
I FUCKING LOVE MY LILLSIS <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har blivit nominerad till veckans blogg!



De som röstar på mig får en länkning med bild på headern! Blir super glad om ni ställer upp!



GO GO GO =D

2009-09-18 @ 15:49:48
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0