kan ej sova..

jag är arg, förvirrad, ledsen, jag tror nog jag är allting just nu. jag ljuger men vilken människa ljuger inte? jag har gjort saker jag ångrat i mitt liv, och vem fan gör inte det? jag har gjort många misstag som jag aldrig någonsin velat att det ska ha hänt.. man får känslor för killar, man blir tillsammans med dom och sen blir man sårad. man hittar ny efter ny men inser att alla e samma idioter? man gråter om kvällarna och önskar man hade någon man verkligen kunde snacka med, man har sina vänner men ingen som man kan snacka med om just allting. Jag ska inte ljuga mer, inte göra saker som jag kommer ångra och fanimej inte få känslor för idioter, jag ska börja leva mitt liv och må så bra som jag aldrig gjort förr och ingenting ska få komma ivägen. om tre veckor är jag tillbaka med ett glatt leende och mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0