svaren till frågestunden!

anne om frågestund:

    har du gjort din header själv? :)

Svar : nej det har jag inte gjort http://nightlifes.blogg.se/ som har gjort den! :)


    hanna om frågestund:

    vart bor du ? (a)

Svar: jag bor i Vallentuna!


nanny   ([email protected]) om frågestund:

    har du något favoritplagg?

ja det har jag faktiskt.. den där tröjan är en av dom! :)



Nazli   ([email protected]) om frågestund:

    sv: okej. Vrf gick du om 9an? =)

Svar: för jag hade problem genom 7an och 8an, sen till 9an fick jag all hjälp osv jag behövde och sen valde jag att gå om 9an en gång till! :)


Tack för alla frågor, hoppas ni vart nöjda med era svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0