vandring =)

hej alla mina sötnosar. nu ska jag och becca börja gå varje dag, gå spåret, lite motion behöver man ju! idag gick jag och mina grannar erika och becca och vi gick till ip sen gick vi 0,9 spåret ner mot centrum och köpte ciggaretter och tog bussen hem igen (a) lite fuska måste man ju faktiskt göra första gången.. det regnade ju faktiskt, är helt blöt just nu.. sitter i ett par svarta mjukisbyxor och en brun tjocktröja och lyssnar på musik och skriver i bloggen just nu, myspys.. enda som saknas är en kille.
händer i helgen då folket? jag har faktiskt planerat lite. ska dricka lite med mina flickor på fredag och bergs kanske ska sova hos mig, det ska bli mysigt, länge sen vi flickor umgicks och drack och hade det mysigt, jag längtar! =)

juste hittade ännu en till bild från när vi målade, på mig och vicy och precis när vi börjat målat!


sötnosen jennie tog ju lite bilder och här är en av dom hon tog, kanske kommer fler senare bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0