jag kanske ska bli målare, eller vad tkr ni? ;)

skrev aldrig vad som hände igår, det hände inte så speciellt mycket.. vicy sov hos mig och vi drog ner till centrum vid 2 tiden och hälsade på dom som var där och snackade lite skit. vi väntade tills klockan skulle bli 3 för då öppnar ju nova. vi drog dit vid 3 jag vicy och 3 brudar till och så kommer vi in dit och dom frågar oss om vi ville måla och självklart ville vi det, alla vi målade utom jennie som inte ville förstöra sina kläder, det vart faktiskt jätte fint..
eller vad tkr ni? den väggen målade vi bara helt blå


& den här fick vi göra handavtryck på! (:


vi kletade in våra händer i målarfärgen..


och vicy och jag gjorde handmärken på varandras rumpor.


och sen tog vi å varandras tuttar (:


och såhär snygga var vi 4 efter det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0