bulgarien igen

idag har det inte varit verldens besta veder eller lite molnigt och sont och imorgon ska det typ regna (?) ngn som vet? man vill ju inte ha regn det har vi ju typ endo i sverige hela tiden, och just nu ner jag okt bort so har det blivit sjukt fint veder i sthlm och typ overallt, kul lxm. hehe.. det e versta vogorna ute i havet fett kul, hahah ja holler typ po o drunknar hela tiden fan :P ojusste senaste inlegget skrev jag ju att vi skulle till sunny beach och visst gjorde vi det, jag hittade lite saker der.. ett par jeans, tjocktroja, skerp, plonbok och en limpa ciggaretter, men ska shoppa lite mera innan jag oker hem iaf ett eller tvo linnen ockso, dom e fett snygga her, menmen hur mor alla ni der hemma do? vad gor ni for ngnting? saknar hem men endoo inte, vill stanna typ en vecka till men kan ju inte det .. :( kommer hjem snart iaf, po sondag vid 1 tiden po dagen er jag i sverige igen om det inte er ngr forseningar..
men ni for ha det best der hemma, jag saknar er alla :)

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

super fin blogg!

vad gör du? :-)

2009-08-06 @ 15:58:33
URL: http://ebbassochmillies.blogg.se/
Postat av: FS

sv: vad kuul :D!

kram

2009-08-06 @ 18:35:08
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: E M M A

fin blogg du har ! :)

2009-08-06 @ 23:51:10
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknardejälskl//vicyy <333

2009-08-07 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0