skolansdag!

idag hade vi skolansdag. alltså att hela skolan skulle klä ut sig och våran klass skulle klä ut sig till pirater och snygga visst fan var vi det! vi samlades först i klassrumet sen möttes hela skolan utanför matsalen typ å gick till kvarnbadet.. våran klass trodde inte jag å vicy skulle klä ut oss, men fan vad fel dom hade! =) vi spelade kubb, kastade stövel, spelade boul å gick tipsrunda. bilder det jävlar tog vi! alltid måste man inte vara snygg, men jag tycker vi var jävligt snygga.. njut av bilderna ;)

jag å vicy


några ifrån klassen


anzo, jossan å linn


phille å jag


jag å vicy älskar dig mest syster


nikita å anton, så jävla HETA!


vicy, nikita å jag!


anton, vicy å nikita


anton, jag, nikita å vicy


klaga inte på bilderna för dom är så jävla snygga så att det fan inte finns.. jag skämms aldrig å kommer aldrig att göra det, jag är mig själv.. sug på den ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0