har tröttnat på skolan rejält mycket!

seg dag det har varit idag alltså och bråkat med mamma har man också gjort idag och det är inte bra. ska ju inte bråka med min älskade mami, det e ju lxm inte bra.. jag är sjukt trött och är sjukt trött på skolan alltså, den blir bara tråkigare och tråkigare för varje år som går om den någongång skulle kunna vara okej kul iaf men det lär den ju aldrig bli.. just nu känner jag mig bara för att ta ett ledigt år men jag vet ju att jag kommer ångra mig sen ska jag lxm gå med 94orna och jag som är 92a det går ju lxm inte? aja bara 3 år kvar och sen är det ju studenten för mig och jag behöver verkligen pengar och studiebidraget kommer ju fan aldrig. segtsegtsegt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0