handlade nyss lite :)

nu kan man se frånvaron i skolan och morsan var väl inte så glad igår, hade rätt mycket frånvaro och det hon var mest sur över var att jag inte gått på spanskan men nu har vi löst det problemet iaf. och varför gå på spanska när man inte kan engelska lxm så ja ska inte behöva gå på de något mera.. :)

jag kom nyss hem har varit och handlat lite med mamma pappa och lillebror. det var typ jag som handlade mest som alltid. fick lite godis och sen fick ja smink och 2 st bhar :) vet itne om ja ska till skolan imorgon och nu måste jag plocka upp i mitt rum för det är ju inte direkt så himla fint just nu, skriver senare puss mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0