händer imorgon då alla? <3

jag åt nyss, åt hamburgare gott var det eftersom jag var så jävla hungrig.. vad ska man göra en sådan tråkig dag egentligen.. väntar på att klockan ska bli 8 då idol börjar och funderar på och kolla på wallander. Vad händer imorgon då alla? själv ska man åka till sandviken och festa och lösa upp lite saker. jag e sjukt jävla trött idag alltså endå tog jag sovmorgon.. är jävligt nervös inför imorgon också men det går väl bra hoppas jag :) nu ska jag ut och röka, kysssss


lite sliten, menmen sånt är livet ;)


Kommentarer
Postat av: biffen

åh imorgon är det fasen helg, får aldrig nog av att bli påmind, Sköööööööönt

2009-09-17 @ 17:56:33
URL: http://blibiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0