duscha, idol och girl next door.. :)

sitter just nu hemma och väntar på att klockan ska bli 8 för då jävlar är det IDOL och det får man ju inte missa.. så jävla kul och se när folk gör bort sig osv.. efter det börjar girl next door och den filmen får man ju inte heller missa för den är ju bra, har bara sett den ett antal gånger så vet exakt hela filmen hehe! inatt ska jag försöka somna tidigt också så jag hinner fixa mig imorgon till skolan så jag inte går runt osminkad och i mjukiskläder, thihi!


så sant



ny bild på mig, äntligen i think^^


phille och victoria i skolan

laddade över lite bilder ifrån mobilen äntligen.. nu har jag lite fler bilder på min dator än dom gamla vanliga tråkiga bilderna som jag inte kan lägga upp eftersom dom har jag redan lagt upp och det vore ju otroligt tråkigt eller hur då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0