<3

idag har det inte hänt speciellt mycket men vad ska hända på vardagarna egentligen.. först var jag i skolan och jag å vicy tog lite kort.. :) efter det drog jag hem och sen drog jag till nova och mötte Bergs och det var lite roligt eftersom vi inte umgås så mycket nu för tiden.. vi snackade lite skit och tjejsnack ni vet ;) snart är det ju faktiskt helg igen, imorgon är det ju faktiskt torsdag fett skönt med helg och få festa och reda ut mitt problem jag har ställt till med.. lite bilder kommer nu från idag i skolan










nu ska jag plugga lite och fortsätta med min uppsatts eller vad man ska kalla det som ska vara inne på fredag och så ska jag kolla på idol.. puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

hoppas pluggandet gått bra :)

2009-09-16 @ 20:20:23
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0