Min syster, min bästis, mitt allt <3


jag älskar min syster, hon e fin och den bästa jag vet. vi har kännt varandra i typ 2 och ett halvt år och det ska bli så otroligt mycket längre. snart ska jag bo hos dig i 3 veckor och det ska bli så jävla mysigt.. kommer ifrån vallentuna okej kanske en mil bara men endå? och sen behöver jag inte sova ensam på 3 hela veckor whohooo.
du har gjort mitt liv så mycket bättre, så himla mycket bättre
Tack för allt, när ingen annan lyssnar så lyssnar du alltid, du finns alltid där och ingenting kan förstöra våran vänksap. Min syster, min bästevän, mitt fucking jävla allt! <3


Kommentarer
Postat av: becca

nää men att jag finns det spear ingen roll.......

2009-11-15 @ 23:42:02
URL: http://musmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0