hoooome

sitetr hemma nu kom typ nyss hem.. har varit ute hela dagen eller på nova. Jag var där med bergs, vi har gjort rätt mycket saker idag. vi åkte till carro färltaren och snackade med henne efter allt bråk som har varit och skit, sen hittade vi typ en bomb :o jag lovar, fett läskigt! Polisen kom och allting, men alla ba de va vi som hittade vet itne vad fast än det var bergs som hittade den från början, orättvist! imorgon ska jag in till stan med ameli och bergs och äta och snacka skit, mysigt! ojusste på lördag flyttar jag hem till vicy också i 3 veckor, längtar redan!

Min sötnos har jag snackat med också, ska träffa han igen på lördag men vet ej vad han är ute efter. :/ hoppas seriöst iaf, för jag tyckte ju om han förut å sen gick allting åt helvete men hoppas iaf att det är seriöst nu om han inte ljuger för mig.. det är bara och hoppas på det bästa, för han är ju sååå sööt och han bor ju inte så långt ifrån mig, whohooooo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0