hemma hos vicy

Nu sitter jag hemma hos vicy vi sitter vid en varsin dator, datanördar? Idag har vi inte gjort så mycket, vi har ätit kebab och det var så jävla gott och sen har vi varit på nova ett tag men det hände inget roligt där så vi åkte tillbaka hem till vicy efter att ha "storhandlat" 3st coolor, chips, dip och 5st snabbrätter, mums säger jag bara. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, håller på och laddar ner en film som vi ska kolla på senare.. Föresten har jag laddat upp bilderna från igår, så nu lägger jag ut dom.. kolla och njut sötnosar








Kommentarer
Postat av: Caszandra

Hej Sara , Cazzi här .. Adda min msn [email protected] .. hörde att du sökte lite jobb? hör av dig snarast!!!

2009-11-16 @ 20:07:34
URL: http://caaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0