godis e gott (;

sitter igen hos vicy igen, med datorerna brevid varandra. äter choklad och coola, jävla tjockisar vi börjar bli ;) idag har vi varit inne i stan och jag hade presentkort på stadium och köpte mig ett par mjukisbyxor och vicy köpte mjukisbyxor och navelpiercing, thats najs!  vi var i stallet också fast jag e ju lite hästrädd, dom e ju så stora :o. sen gick vi till ica och köpte godis och choklad, det är ju bara så gott.. nu ska vi väl sitta här och nörda framför datorerna och sen ska vi kolla på film, vi laddade ner tre filmer igår. yes man å minns inte vad dom andra två hette..


gammal bild på mig och vicy, förra sommaren, den bästa sommaren -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0