Tror inte på kärlek längre!

Hoppet om kärlek finns inte för mig längre. När man verkligen blir kär går allting åt helvete. SKA ALDRIG MERA BLI KÄR! Jag vet att jag behöver en kille som tycker om mig för den jag är osv, men jag tror inte på fucking kärlek! Killar är som toaletter antagligen upptagna eller fulla med skit! visst finns det ängla killar, men inte i min värld, i min värld är ALLA killar IDIOTER!
Vart singel i 5-6 månader, men är fortf OLYCKLIGTFUCKINGKÄR. & problemet är att den killen är en skit, han är ett svin emot mig. Han bryr sig inte längre, så nu ska jag inte bry mig heller..
Nu får du ha ett bra liv & hoppas på det bästa för dig fast än jag inte borde det. Jag ska inte störa dig mera, ska låta dig vara ska låta du få leva ett bra liv utan ditt irriterande och störande falska ex! :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

- man säger alltid att man aldrig ska bli kär igen men sen helt plötsligt så är man det, never say never ;)

2009-06-09 @ 23:34:22
URL: http://hodamerei.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- alla har sina bra och dåliga sidor, även chärlek så det är ingen big deal :) nobody wants to be lonely!

2009-06-09 @ 23:41:09
URL: http://hodamerei.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0