Tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket, först var jag med victoria och vi gjorde inte speciellt mycket, hihi..
sen åkte hon hem och lämnade mig ensam och då åkte jag och var med sara och becca.. :D Vi åkte moppe o hade det trevligt var vid vallentuna sjön o hade myspys! Vi tog lite bilder också kan ju inte garantera att dom e speciellt snygga men bilderna kommer senare! :) nu måste jag duscha o sen vet jag inte vad jag ska göra för imorgon är jag antagligen ledig eller så ska jag med skolan till grönalund men då börjar jag inte förens 12 så inatt måste man ju inte somna tidigt som tur är för det kommer jag adrig klara
hiihihiihii, älska mig för den jag är inte för den jag borde vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0