snackade med mitt ex igår/idag!

snackade lite med mitt ex idag snackade med han igår också! jag vill att det ska funka att vara vän med han för han betyder så sjukt mycket för mig och jag vill inte bara låta han försvinna ur mitt liv.. förstår om han inte orkar mig, lxm jobbiga ex förstår att han tycker att jag är jobbig men det är ju inte menningen.. han tycker att jag horar runt bland hans kompisar och massor, men det är inget ni behöver veta.. och idag så bråkade vi bara och massor o han sa att han inte pallade bråka och det gör ju inte jag heller för vi har haft tillräckligt med bråk tycker jag iaf och tror han också tycker det! allting har varit helt jävla cp sen det tog slut emellan oss men det är väl inte så konstigt eller? kan man vara kompis med sitt ex går det? aja iaf, jag fick ju versta skuldkänslorna, visst han har slängt massa skit på mig men det är ju klart att jag också gjort det. men han sa en sak till mig idag och fyfan vad elak jag känner mig som suttit och trackat han och bråkat med han, usch det här känns inte bra alltså! :/ men först så sa han att han inte ville ha ngnting med mig och göra längre och då fick jag panik så jag gick in på toalletten och börja gråta (a) fjolligt? jag bryr mig inte vad ni tkr för han betyder sjukt jävla mycket för mig, vi delade 8 månader tillsammans och han fanns alltid där om jag behövde snacka o jag fanns där för han också! men ah, "sen skrev han iaf att han ville träffa mig som polare" och då vart jag skit glad igen. Usch hoppas du förstår "vännen"/"ex" att jag vill ALDRIG någonsin i hela mitt liv förlora dig! du kanske inte läser detta men hoppas du gör det så du verkligen förstår att du betyder mycket för mig vännen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0