piercingar..

en del undrar om det gjorde ont att ta hål i naveln på dom två ställerna jag har och en del frågar om det gör ont o ta i tungan och läppen osv.. om jag får säga min åsikt så gör det ondare och ta hål i öronen.. i naveln på det vanliga stället så minns jag inte riktigt hur ont det gjorde för det var ett bra tag sen jag tog det, ngr år sen! men det jag har i undre naveln det gjorde sjukt ont ska jag säga, jag gjorde det då själv eller min kompis gjorde det på mig men det gjorde ont och så, men det går över ett tag men det är skit svårt att sitta osv..






Sen undrar då en del om det gör ont att ta hål i tungan och om man kan snacka normalt osv.. Och ja man kan snacka normalt efter om man verkligen vill eller jag kunde det utan problem men min kompis kunde inte det riktigt.. och det gjorde inte så jävla ont eller jag fick bedövning sen när den gick ut så klart det gjord ont och man hade en jävla svullnad, men då ska man dricka sprit för då går svullnaden ner fast än dom säger att man inte får det osv, men det funkar skit bra ska jag berätta..
och sen då till mina läpp piercingar, den ondaste gjorde i mitten där nere den gjorde rätt ont men den där fjortis piercingen gjorde inte ont alls bara det sista och sen har man en svullnad rätt mycket osv, men jag tog då mina hål själva alla utom tungan så det gör nog inte lika ont och ta i en studio, det är nästan det bästa! men det ondaste var nog den i undre naveln, resten gör inte speciellt ont.. man tror att det ska göra mycket ondare än vad det gör! så alla som vill ta hål ni har ingenting och oroa er för, för det gör inte så jävla ont det enda som är jobbigt är svullnaderna! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0