Nova is the shit!

idag har det egentligen inte hänt mycket alltså, saknade Daniella :( hon var inte på nova med mig idag, kändes tomt utan henne och var ju inte bara jag som tyckte det alla frågade efter henne, hehe.. nu har nova stängt och är tillbaka 10 augusti eller något sånt dära, det känns inte bra. nova är ju som mitt andra hem fan och alla där är som en stor fet familj, haha! men det är faktiskt typ så, alla känner alla, alla typ bråkar osvosv..





menmen, iaf har jag varit på nova hela dagen, har inte gjort speciellt mycket. har varit där umgåtts med allt folk :) men fan dom var dumma idag, idag fick man inte vara inne i dansrummet bara för att det var folk som sprang ut och in hela tiden igår, dom snodde ngns cigg paket o hela skitet. dagen har varit sjukt seg dom tog nathas busskort två ggr också, det var jobbigt eftersom dom vägrade ge tillbaka det förens personalen snackade med dom! jaja, va händer imorogn då allihopa midsommar lxm? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0