Mitt liv är nästan helt perfekt! eller?

Okej jag bryr mig inte om vad alla andra säger och tycker om mig jag har nästan allting man behöver, *nästan*.. Det enda som saknas är en pojkvän en kille som älskar mig och tycker om mig för den jag är som skiter i hur jag ser ut och som skiter i vad alla andra tycker och tänker om mig.. för jag har den bästa familjen man kan ha, mina föräldrar är dom bästa som finns i mitt liv sen har jag ju min älskade lillebror han som jag skulle kunna göra allting för och min storebror som nu inte bor hemma men han är fortfarande världsbäst.. visst jag har haft mina bråk hemma med allihopa men nu inser jag verkligen hur mycket dom betyder för mig... sen mina vänner det är verkligen dom bästa, jag har dom som är falska men dom bryr jag mig inte om sen har jag ju dom äkta som jag skulle kunna göra allting för. ni som är dom äkta som alltid finns där osv, ni är guldvärda det finns ingenting som är mer värt än vad ni är för mig.
& pass på dom som är falska och snackar skit bakom min rygg hoppas ni vet att jag vet mycket väl vilka det är som går bakom ryggen på mig & jag hoppas att ni vet att ni betyder egentligen inte ett skit för mig, ni är bara roliga och umgås med ingenting annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0