midsommardagen!

igår hände det rätt mycket.. först gick det bara allmänt segt och jag väntade på att becca skulle bli klar ngngång så vi kunde börja dricka.. vi var några hos mig och chillkrökade eftersom mina föräldrar inte var hemma. vi tog de lugnt o drack o hade det allmänt trevligt. vid 9-10 tiden kom mina föräldrar hem och då vare bara o packa ihop och dra. vi drog oss mot centrum och vi satte oss vid flummkullen och då sket en fågel på oss, inte mysigt alltså. :P så vi drog bänken under ett tag så vi inte skulle få mera skit på oss.. vi satt där typ hela kvällen tills halv 1 för då drog vi hem till becca o var där och drack. det var faktiskt jävligt trevligt igår, vid 4 tiden kom jag o en annan hem till mig och sov för att det vart så fullt hemma hos becca..
& idag kör jag på bakis stilen och jag åt nyss pizza, mums vad gott det var! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0