jag & becca ska resa!

imorgon då reser jag och becca, vi ska antagligen till sandviken eller till bårlänge.. annars blire bårlänge på söndag. festivalen peace n love, shit vad kul vi ska ha. supa varje jävla dag och inga föräldrar som säger till om någonting. det kallar jag RÖJ! kommer dock inte kunna blogga någonting, men på söndag är jag tillbaka! så glömm inte bort mig då! kommer kunna blogga lite imorgon.. glöm inte också att sakna mig, och alla ni som ska med på nova lägret hoppas ni får det sjukt kul allihopa och jag kommer sakna många och ni vet vilka ni är men speciellt, min syster vicy som är i egypten och hon hoppas vi får verkligen ha sjukt kul, sara, daniella och massa massa mera! <3

puss och kram och jag vet ni kommer sakna söta lilla rara mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0