ja, jag har tråkigt så jag gör frågor!

okej, jag har grymt jävla tråkigt så jag sitter här och gör frågor, haha roligt nej kanske inte det, men då har man iaf ngnting och göra! men fan nu vet ni lite mera om mitt liv osvosv, hihi, bara läsa frågorna och kommentera jätte gärna om det är ngnting ni undrar för jag svarar på allting ni frågar! :)



1. Är du singel nu? ja det är jag!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa förhållande är det bästa.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? njae, inte riktigt än.
4. När hade du sex senast? emh, ungefär 2 veckor sen.
5. Har du kört oskyddat nån gång? emh, ja?
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Vem har inte?
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? emh, ja.. :$
10. Haft sex på fyllan? Ja ..
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja men jag har slutat me det :)
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jaa!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? emh, ja armband t ex...
14. Somnat gråtande pga kärleken? En person, hela tiden..
15. Varit otrogen? mmh, tyvärr.
16. Ångrade du dig? Som fan
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 8 månader, och dom var dom bästa månaderna i mitt liv!
18. Har du någonsinn varit kär? En gång, riktigt kär
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ingen aning, men det tror jag nog.


KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? Självklart
22. Är du ofta med dina vänner? ja, klart jag är det!
23. Vad brukar ni hitta på? allt möjligt, festa, glo film osvosv...
24. Bästa minnet med nån vän? ojojoj, finns många!
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? becca, vicy o några till :)
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Alltid
27. Har du hatat din bästa vän? Det har jag säkert..
28. Litar du på din bästa vän? Absolut!
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Säkert.
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Tror det.
31. Vart bor din bästa vän? vid mig! :)
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nej sånt orkar man inte med, bara fjantigt och hålla på sådära..
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja tyvärr
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? No idea men säkert.
35. Ljuger du för dina vänner ofta? nej inte vad jag tror .. :o
36. Vilken kompis var du senast med? Sara och becca
37. Har du många kompisar i din klass? nej, för min skola e cp skola xD
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? emh tobbe
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? becca och erika

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? thainatha i think..
41. Sov med dig i samma säng? emh, en person!
42. Du delade ett riktigt skratt med? becca sara i think..
43. Du gick på bio med? emh de minns jag faktiskt inte..
44. Du höll i handen? kommer inte ihåg ..
45. Du gick på stan med? emh det kommer jag inte ihåg fan :P
46. Delade en pizza med dig? ramiro och becca :D
47. Ringde dig? bergs..
48. Skickade ett sms till dig? syster, alltså vicy
49. Du kramade? vetej ..
50. Gjorde dig lite besviken? det vetjag inte
51. Gjorde dig mycket besviken? vet inte de heller.
52. Du skrev med på msn? min msn funkar inte just nu :(
53. Du snackade skit om? snackar inte skit
54. Du åkte bil med? Mamma eller pappa tror ja väl.. :P
55. Gav dig en komplimang? Secret [a]
56. Du kollade på film med? becca sara o robin :)
57. Du åt med på resturang? i dont know :p
58. Betalade något åt dig? Mamma!
59. Grät inför dig? Ingen aning

Kommentarer
Postat av: Nazli

skitsnygg blogg! =)

2009-06-21 @ 03:05:16
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0