Hemma fest ngn?

Sitter hemma hos mig med becca! vi fick störmavbrott idag precis när vi skulle kolla på en skräckfilm eftersom det är skiiitväder ute så hade vi tänkt och glo på film men eftersom hela vallentuna fick störmavbrott så sket ju det sig! Så då drog vi hem till mig och spelade monopol med min lillebror (a).. haha men nu funkar strömmen igen jippie! :) Någon som har hemma fest? Jag vill supa men det går ju inte o göra det ute nu i detta väder förfan! så ngn som vill bjuda hem mig o becca till sig? (a) hihi! :) Aja snart ska vi käka och vi har gjort brun utan sol (a) det går ju knappast o sola i detta väder då blir man ju inge brun så då får man ju ta brun utan sol för att bli nå brun :P hihi


Nu ska jag måla mina naglar så ja inte börjar bita på dom igen (a)


Becca hon är förjävligt stilig tkr jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0