HAHA!

bara för att min kompis är sur på dig och vill slå dig så ska jag också göra det eller vaddå? jag kan berätta för alla det går rykten om att jag kan slåss jag vet inte vad eller det gjorde det förut iaf, men då ska jag berätta för er jag har aldrig slagit en brud eller jo gett en brud bitchslap men det är inte o slåss.. har aldrig slagit ngn med knytnäve det enda jag är det är stor i käften ingenting annat, bra nu vet alla eller?


& du bruden ta inte allting förgivet o fråga ifall jag ska slå dig utan att ngn har sagt ngt o inte bara för att du antar det för att min kompis vill göra det, då blir jag bara förbannad! och du säger att han ljuger och att jag ska berätta exakt vad han sa men egentligen varför ska jag göra det jag har absolut ingenting med saken och göra så varför ska jag ens lägga mig i om ja får fråga? jag har inte värdens bästa jävla minne som kommer ihåg EXAKT vad han sa, eftersom du ville veta det.. så tyvärr det får du ta med ngn annan, så bra är vi överens nu? jag ska inte slå dig osv, sluta fråga mig det, för det är fan inte första ggn du frågar mig det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0